maandag 19 november 2012

Woon Web Winkelen

Super vind ik het om door de woonwinkels en boetiekjes te struinen naar allerlei moois voor in huis.
Maar natuurlijk is het ook heel fijn om vanuit je luie stoel thuis heerlijk te woonwinkelen!
Hieronder mijn top 9 (in willekeurige volgorde ;));



1. WitZandGrijs

WitZandGrijs heeft ontzettend leuke woonaccessoires, papier- en lederwaren en lifestyle-artikelen.
En dit allemaal in de natuurtinten Wit, Zand en natuurlijk Grijs.
Het assortiment is zeer divers en gaat van woonaccessoires en dierartikelen tot de mooiste lifestylespullen.
Onder het kopje Coming Soon kun je goed in de gaten houden welke juweeltjes er binnenkort worden verwacht.

Mijn favoriet;

 







Een webshop vol met prachtige brocante en onwijs leuke (eigen ontwerp) sieraden.
Ook staat er een mooie selectie aan unieke handgemaakte producten voor in huis en een mooie DIY kopje online.
Hier vind je de mooiste stoffen, linten, kraaltjes en stempels voor je eigen DIY creaties.
Een aanrader is het kopje Lifestyle waar je de leukste armbandjes en ringen kan vinden.

Mijn favoriet;
Eland steigerhout

 





Vintage! Mooie, heerlijke, geleefde VINTAGE =). Deze webshop staat er vol mee. Oude, geleefde scheepkisten of de authentieke schoolplaten die de meeste van ons nog wel kennen van vroeger. Maar ook  producten als een ouderwetse telefoon met draaischijf. Fantastisch! Zeker een aanrader om even te kijken als je echt een eyecatcher in huis wilt halen!

Mijn favoriet;



 


4. By Zenz


By Zenz is een webshop met een ruim en zeer divers
assortiment.

Aanraders op deze webshop zijn behalve de accessoires ook zeker het kopje stationary en posters en prints! Mooie producten in natuurlijke tinten met af en toe een leuke kleur uitspatting. Kijk ook even onder de kop woonparty! Super leuk en origineel om een keer te doen, en weer eens wat anders dan een tupperware party ;)

Mijn favoriet;


Een webshop met een knipoog. Ippys oogt gezellig, kleurrijk en lief.
En dat geldt ook voor het assortiment wat zij verkopen.
Behalve voor ons grote kinderen, kun je hier ook terecht voor de kleine dametjes en heertjes. Originele kadotjes die de plaatselijke speelgoedwinkel niet verkoopt.
De woonaccessoires zijn vaak van natuurlijk producten gemaakt en geven een heerlijke gezellige en knusse sfeer in huis.

Mijn favoriet;


 


6. MakeRoom


Een unieke webshop met unieke spullen. In de eerste instantie verkocht Leonie hier voornamelijk zelfgemaakte tassen en kussens.

Inmiddels hebben deze plaats gemaakt voor een fijne collectie merkartikelen en producten van andere, getalenteerde ontwerpers. Fijn bij deze webshop, het shoppen op prijs. Zo kom je makkelijk uit bij het perfecte kado =)



Mijn favoriet;


 




Wat anders is een kado- en woonwinkel in het Zuid-Limburgse dorp Margraten. Gelukkig hebben ze besloten om behalve een fysieke winkel er ook een webshop bij te doen. Want helaas is Zuid-Limburg niet voor iedereen om de hoek. Het assortiment bestaat uit originele producten en bijzondere merken uit zowel binnen als buitenland.Ook voor onze kleine medemens zijn hier leuke kadotjes te scoren! Snel kijken dus!

Mijn favoriet;
Opbergdoosje oranje-aqua








8.  9 Straatjes Online
 
Één van de populairste winkel straatjes uit Amsterdam is nu ook online te bezoeken!

Je kan op deze site dan ook voor werkelijk waar alles en in elke prijscatagorie terecht.
Voor echt ieder wat wils.
Natuurlijk niet te vergelijken met "the real thing" maar toch komt aardig dicht in de buurt.

Mijn favoriet.;
Bush Radio








Deze webshop mocht ook zeker niet ontbreken in mijn rijtje favorieten. De assortiment van deze webshop is stoer en robuust en hoort dan ook echt thuis in een huis waarin geleefd mag worden. Deze webshop is dealer van een aantal unieke en exclusieve woonmerken en je kan er zelfs terecht voor een stylingsafspraak bij jou thuis!

Mijn favoriet;











Uiteraard heb ik nog veel meer webshops waar ik regelmatig op te vinden ben. Maar daar de volgende keren meer over.

X Lien.

P.S. het is nu voor iedereen mogelijk een reactie achter te laten! Ook kan je linksboven je emailadres invullen, je zal dan een melding ontvangen wanneer ik wat nieuws post!

1 opmerking: